expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, May 3, 2011

rakaman CCTV).

assalamualaikum=)
kali ini aku sediakan video yang aku cari dari satu laman web.ok,semua muslim ingin mati dalam keadaan baik,penamat yang baik,kesudahan hidup yang baik.maka,video ini boleh kita jadikan sebagai pengajaran iaitu tanda kebesaran ALLAH dalam menentukan ajal maut hamba-hambanya.
lelaki ini telah meninggal dunia ketika bersolat.orang sekeliling baru tersedar dia sudah ''pergi'' apabila dia dilihat sujud terlalu lama.

bagaimana pula kesudahan hidup kita?

p/s:sesungguhnya kematian adalah sesuatu yang pasti.
dan sesiapa yang mengingati mati adalah orang yang paling bijak!

1 comment:

  1. huhu.. sentap!
    mudah-mudahan kita semua pergi menghadap Ilahi dengan keadaan yang baik.
    -amin-

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..