expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, October 31, 2011

Bila Syaitan Hasut Kau.


KAU===>Aku rasa macam nak menyepi sebentar dari alam FACEBOOK.
SYAITAN--->angan angan mat jenin je ni!

KAU===>Aku rasa macam nak jadi rajin harini.
SYAITAN--->Ala...kau buat je kerja ala kadar.tak payah serius sangat....ok?


KAU===>Aku rasa macam nak jadi baik la.
SYAITAN--->kira ok dah ni ,kau tipu orang je,bukan merompak...

KAU===>Aku rasa macam nak bersangka baik kat semua orang.
SYAITAN--->eh,kau tak tahu ke,kawan kau dah rampas pakwe kau.....hahahaha

KAU===>Aku rasa aku tak nak tinggal solat sampai aku mati.
SYAITAN--->tak pe....slow down...slow down,enjoy dulu beb.....

KAU===>Aku janji aku takkan melawan cakap ibu bapa.
SYAITAN--->alahai,sejak bila kau jadi penakut???lagipun kau tegakkan hak kau....

KAU===>Aku nak baca Quran tiap - tiap hari la lepasni.
SYAITAN--->Ala,daripada kau baca quran,baik kau online....

KAU===>Aku nak jadi sahabat yang baik .
SYAITAN--->Eleh,kau memang dah baik,kawan kau je yang tak baik dengan kau...

KAU===>Aku nak tutup aurat betul-betul lepasni.
SYAITAN--->ala,ok lah apa yang kau pakai sekarang.tak remaja la kalau tak ikut fesyen sekarang!

KAU===>Aku nak bertaubat.
SYAITAN--->ala relex la...umur kau muda lagi beb.....!



SEMINGGU KEMUDIAN....
AKU===>"a 'u zubillah himinassyaitonnirojimmm.Bismillah hirrohmanirrohim....''
SYAITAN--->"oi panas la .super hot damn f#### you!apa lu baca ni.ayat apa lu guna ni...buat gua tak senang duduk dah ni!diam la....ahhhhhhhhhhhhhhh!lu bikin gua panas ni beb.lu langsi maaa!!!!!!nanti lu,gua hantar PANGLIMA KANAN gua!!!Lu tunggu.!!!!"




P/S:makin kuat iman kita,
makin tinggi la usaha syaitan menghasut.






No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..