expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, October 30, 2011

BURN Anak sinchan.


BURN tak cantik macam sinchan.
Dia gelap.
Sinchan BROWN.
Apapun,he still his son.
Welcome to my life .

p/s: need a freedom.
Tired with the situation of my life.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..