expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Saturday, October 29, 2011

I love photo.


I love pictures.
Some of my friends asked me:
"apa yang best tentang gambar?photography or camera?"

MULA MULA aku pun tak tahu nak jawab.
Tapi harini aku tahu apa yang patut aku jawab.
This is:

"...........because the best thing about them is that,they never change.
even when the people in it,do................."


p/s: a picture means a lot .

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..