expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Saturday, October 29, 2011

Messed.a




Assalamualaikum.=)

You mess your life?
I am.
Cuti bosan.Amat bosan.
Ye bosan ye.Aku rasa aku sorang je yang bosan.
Ahh tak da yang lagi bosan dari kebosanan yang membosankan.kan?
Harini,petang,cuaca redup.
Macam nak pergi Taman Botani.
Tapi ..........

Malas la nak bersiap.Ish,tak pe lah.Duduk rumah je lah.
Aku baru start create Tumblr .Macam best.Aku rasa aku patut letak gambar-gambar yang cantik kat situ.
Bajet macam aku terer ah kan.:p

Malam,harini aku nak cop tv awal2.Siapa nak tengok drama,pergi bukak tv kat dapur or bilik.Jangan sibuk nak kacau yang depan tu.
Aku punya.
Negeri sembilan VS terengganu.


p/S: aku minat bola sepak,tapi
aku tak pernah main bola sepak.-.-''

4 comments:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..