expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Friday, October 28, 2011

Piala Malaysia.

Assalamualaikum.

Tak sabar nak tunggu perlawanan bola sepak esok.
Macam biasa,
aku sokong negeri sembilan sebab?
Sebab,aku peminat zaquan adha n aidil zafuan .
Aku minat bola sepak pun sebab ada dorang.

Weird?

HAAAAA

p/s: Ingatkan mak dan ayah tak meniaga esok,
kalau tak boleh tengok bola sama-sama,.
hmm.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..