expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, November 27, 2011

3 hari Tak Masuk Talian.

WOOOOOOHOO.
Rasa macam tak percaya.
Online facebook.
74 NOTIFICATIONS,
ok fine.

Akan di update selepas ini.

p/s: baru balik dari KL,
Nak lunch jap.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..