expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, November 13, 2011

6 Zamrud:)

Assalamualaikum:)

Lokasi: ruang tamu.
Jam: 12.20 pagi.
Aktiviti: chatting.


Baru lepas jumpa dengan kawan-kawan lama.
shahidah,farhanis,fatin,ashikin,farah,rokiah dan hanis.

semuanya bekas 6zamrud:)
lama tak jumpa,
bila dah jumpa, rindu .

macam mana aku nak explain ye rindu tu,
ha, seperti mana rindunya korang bila tak dapat minum air.
hhaha?
yeke?
lallalalala



p/s: ikatan persahabatan itu macam seutas tasbih,
ada awal, tiada penghujung:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..