expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Wednesday, November 30, 2011

Bunuh Diri Guna FACEBOOK.

Entri ini mengandungi banyak unsur2 yang tidak dapat dipastikan.



Hi you all.
Aku percaya semua follower aku sedang berfacebook sekarang.kan?kan?

Aku sangka bila aku ada facebook,orang takkan cakap aku ni pendiam gilerr, or sombong.
Sebab, aku memang melayan semua kawan-kawan di facebook.



ahhhhhhhh.
Disebabkan terlampau mesra alam facebook,
Ada yang cop aku ni memang mudah nak berinteraksi dengan semua orang.

-.-'

am I?
Ok, kalau macam tu,
lepasni aku tak nak layan dah.

Kenapa?
Sebab, aku rasa macam diperbodohkan, digossip-gossipkan, dipermainkan.
Fine.
I'm a loser.
You all the winners.
Satisfied.

p/s: Facebook sama macam dadah.
Bila dah ketagih,
hilang nafas.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..