expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, November 1, 2011

BURN tiada.

Assalamualaikum.
YA ALLAH
tak tahu aku nak cakap apa dah.
BURN MATI.pagi tadi,cik sarah yang selalu datang rumah menjerit.
Cik Sarah jerit.
Aku nak nangis.
Bila pergi keluar je tengok darah penuh tepi dinding.Kepala dia dah tak da.
Ya ALLAH,aku sedih sangat ni.
Tengok burn.
Macam mana aku nak cakap aku pun tak tahu.
Yang pelik,kandang dia terkunci.Siapa pulak yang keluarkan?
Mak pun dah menggigil.
Sedih !!!!!!!!!

p/s: pagi tadi tak terlintas pula nak jenguk dia,
T__T.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..