expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, November 28, 2011

Choose The Only One.


Assalamualaikum.

Dalam hidup ni kita memang banyak pilihan kan?
Tapi kita kene pilih satu je.
Jawab kertas objektif pun kebiasaannya hitamkan satu abjad je.
A,B,C or D.
Pastu bila dah salah pilih,kene padam betul2, bersih2 supaya tak nampak kesan, supaya nanti kertas tu dapat dibaca oleh mesin.
Masalah sekarang,
aku tak tahu pilih.
Kadang2 tu bukan pilih antara dua dah,
sampai nak pilih antara 3,4,5,
haish!

Payah.
Tali leher tu simbolik je.
Aku umpamakan.


p/s: sebab tu, Islam ada Istikharah.
kuasa Istikharah itu akarnya dari ILAHI.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..