expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, November 3, 2011

ECO PARK 2





Assalamualaikum:)

Lokasi:tepi meja
Jam:12 tengahari
Aktiviti: minum teh o ais.


Gambar-gambar di atas aku ambil semalam.Sekitar jam 6 petang.
Terserempak jiran laman di Botani Garden.
Woah,hujan pun rintik-rintik.Tapi tak pe,aku dan adik ibarat kambing busuk yang tak takutkan hujan.Maklumlah,kami tak mandi lagi sebab kat rumah blackout.
Satu taman blackout.
Kami yang bagai cacing kepanasan ditambah pula sudah bosan tahap PHd seperti ayam berak kapur maka telah bergegas ke botani dengan sepantas kilat ibarat lipas kudung.

Ayat tunggang langgang.meriah sikit.
Apapun,bagus jugak sekali sekala pergi ke taman rekreasi ni.
Ala,daripada korang terperuk dekat rumah menghadap laptop,
online FB,approve friend request,baca status orang ,usha gambar pakwe makwe korang,
sampai tak reti nak buat kerja rumah,sampai tangguh-tangguh makan ,
baiklah korang buat aktiviti berfaedah sikit.
kan??


Nak tahu tak,korang yang perempuan kene ambil 1800 kalori je tau sehari.
Yang lelaki 2500 kalori.
Depends la dengan aktiviti yang korang buat.
Kalau tak reti seimbangkan,
nanti naik sem,ada yang kurus terlebih,ada yang tembam macam cik bam!
haha



p/s: Entri yang penuh
dengan peribahasa.






No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..