expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Wednesday, November 30, 2011

Entri khas Bukan EDISI KHAS.

Assalamualaikum.=)

Lokasi: atas katil.
Jam: 12 :11 malam
Aktiviti: Buat tutorial math.

Petang tadi melawat Mira di Hospital Melaka.
Walaupun 15 minit je, tapi alhamdulillah.
Dapat juga jumpa walaupun terpaksa ber"marathon" cari wad D3.
Maria, Nadira,Khaty,Kak Aishah join naik kereta sewa.
Atul,2 orang kakak dan Akma serta Farhana tiba lepas LIFT JAMMED ok semula.
Firdaus, Daus, Huda dan Ain serta Humaimah dah sampai lama dah:)


Sampai wad, ok lah dapat tengok muka Mira.
Jumpa Tehah pun nampak pucat je.
Tak makan sehari ,penat tu.
Lastly, Maria pula tukar shift jaga Mira.
Inilah untungnya bersahabat.
SUSAH SENANG SAMA-SAMA.

kan?



p/s: "Doakan kite tau",
kata-kata Mira terngiang kat telinga aku.


No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..