expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, November 24, 2011

Lepak.

Entri kali ini agak bosan.

Jadi tak perlu susahkan diri membaca setiap apa yang dicoretkan.-.-

Entri kali ini more like a diary.

9pagi: Pergi kafe,sarapan bihun.Jalan kaki pergi library.study .Gossip pasal senior2.
1.30petang: Lunch.
2.30: Naik bas, balik ttu3.
3.00: online.Tidur.
5.00: Bangun tidur.Sembang-sembang dengan housemate.
lepas maghrib..

8.00 : online. Demam dah kebah.

seriously, this is the worst entry of the year.
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p/s: Sup sayur for dinner.




No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..