expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Saturday, November 12, 2011

Sahaja Aku MencintaiMU.

Assalamualaikum.:)


Lokasi: kat dapur
Jam: 11 malam
Aktiviti: tengok tv.

Harini, tiba-tiba aku terfikir.Aku dah 18 tahun hidup kat dunia ni.
SEBAK.

Kurang sangat aku mengingatinNYA.
Tadi masa aku tengok tv,aku terdengar doa seseorang.

macam ni bunyinya:


"dalam lelah, dalam resah,dalam bimbang hilang arahku,*dzikrullah...
kerana jiwa yang meronta,hampa segala tanpa chayaMU,"
Allahhu ya Rahman,
Dipintu kasihmu hatikan mengadu,didalam gelapku memohon ampunMu,
Kasihani aku.Terangi jiwaku.
Sinari hidupku...
yang berharap belas kasih,
dan berharap maaf untuk segala salah dan dosa dari hitam dilangkahku,
semoga engkau beri setitik cahaya terang,
sebelum masa hilang dari pandangan,"


indah alunan doa,
tapi doa itu di anginkan kepada semua ,
digubahsuai menjadi lagu.
cuma antara sedar dan tidak,
sebab kadang2 kita suka pandang ia sebagai lagu sahaja sedangkan ia butir doa,

Butir bicara hamba yang hanya mencintaiNYA,
Sahaja aku dan mereka mencintaiMU,YA ALLAH.
:)


p/s: a du' ila rahmani,
arju an la tinsani,
fi kulill,awqati nafsi wa fuadi,
laka YA MALIKI,




No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..