expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, November 29, 2011

Tak Punya Perasaan.


Airmata aku tak jatuh walau sedikitpun,
tapi dalam hati sedih kuasa tiga.
Sungguh.

Aku bagai tak punya apa satu rasa pun.
Hanya sedih .

Kalau la dengan satu kata sudah cukup untuk buat Lina tak tinggalkan kami,
alangkah syukur aku.

p/s: aku kekurangan satu darimu.

2 comments:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..