expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, December 5, 2011

50 tahun.

Assalamualaikum:)


Lokasi: atas kerusi
Jam: 10.07 malam.
Aktiviti: makan Bihun Ladna.


Aku: "selamat hari jadi . Mak,.Sorry mak epa takde hadiah nak bagi,jauh."

Mak:" tak pe, belajar rajin rajin tu hadiah untuk mak la tu,".



Perbualan lepas habis kelas tadi.
Aku telefon mak.
Sebak pulak rasa.
Aduhai.
Takpe, azam aku nak belajar rajin-rajin.


Teringat kata-kata Ustazah Che Som:
"takkan terbalas jasa ibu walaupun si anak mendukung ibunya lalu dibawa tawaf pusingan kaabah.Takkan terbalas."

p/s: InsyaALLAH, jika diizin tuhan,
pasti terjejak kaki kami anak beranak menunaikan haji.



No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..