expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Saturday, December 10, 2011

Art Night.

Assalamualaikum:)

Lokasi: atas katil.
Jam: 12.30 pagi.
Aktiviti: dah nak tidur.


Hi,
I hope everybody have a fine Saturday.OHHH, its Sunday already.Right?

Ok, fyi I just back from my campus because the technical problem.Ahh, pihak pengurusan should be more responsible about the transport I thought.

We are lucky because Nadia Majwa from Manufacturing Faculty got a car for tonight so the five of us tumpang la dia.
Thanks babe.

Sampai je kat sana, aku tengok PPP dah penuh dengan students.Kitorang sempat tengok acara untuk 1 jam lebih je.
Coincident, aku terlihat Suhaili Faizzi sedang menjadi urusetia majlis.Well, he is one of the art members.

Bila acara habis, aku ,Amal, Fatin ,Sasya, Qayyimah, and 3 seniors tunggu bas la.
Balik pukul 11.30 malam.
Lapar.
I didn't dinner today.
Ahh, common thing and my routine pun dulu.
Balik tak dapat lelap.
Rasa macam boring giler and thats why I am typing now.
GRRR!-.-'
Esok nak beli barang la.
but kat mana,?JJ OR MYDIN?



P/S: hey, is that my fault because
do not understand your silence,
or
your fault because ingnore my silence?

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..