expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, December 1, 2011

Dia Ada.

Saat lain mengata dan menuduh serta mengata kamu,
biarlah .

Ingat, Allah itu ada.
Dia yang layak untuk Judge aku yang hina ni.
Hanya dia yang layak.

Korang tak punya hak walau sekelumit pun.
Malah untuk mengata ciptaan DIA yang lain.
Korang tidak punya apa-apa.
Kerana kita semua sama.
Peminjam tegar.
Peminjam segala-gala milik DIA.


p/s: sedangkan kita kaya,
padahal hakikat kitalah yang paling papa berkedana.
Sedang DIA itu miliki segalanya.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..