expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, December 1, 2011

Lirik, untuk Sesiapa Yang Terasa, part1.

Assalamualaikum=)

Harini aku meminjam separuh hati dari Yuna.



"
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja


Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Kau bukan milikku
dan aku memang penakut
mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku.
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku
"


Kau yang aku suka tapi dia telah ada.Maka aku bukan kedua. Aku tak mahu ada yang terluka.
Sudah.Sudah.Aku pun ada hati seperti dia.
Aku faham.
Biar la apa yang kau punya kekal dia.


p/s: kau jadikan aku tahu apa erti perempuan.



No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..