expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, December 4, 2011

Soalan dan Jawapan.

Semoga kak Fynn terus bahagia.
dulu ,kini, selamanya, semoga kak Fynn bahagia, -doa saya.
Smile: thanks kak:)

akak, camne eh, saye ni sensitif sikit bila sorang kawan saya cakap saya ni melayan semua komen2 or chat yang dihantar dekat fb. Lagi-lagi bila ada yang komen kat status saya kebanyakan terdiri dari kaum ADAM,BAGI saya tu semua kawan jeh,camne aa?


Jawapan:

Tgk komen aa. Kalau awak jawab dgn respon gedik, layak la. Kalau awak xde buat gitu, biar sajelah org kata apa.



THEN,

Jawapan:
;) In everything, Tanya soalan ni: Aku suka x kalau org yg buat mcm ni?




p/s: Fynn Jamal, betullah kata orang,
kalau diciptakannya 10 fynn jamal lagi pun cukuplah,
bisa buat dunia gembira
Ada satu pun dia sudah indah:).

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..