expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, May 17, 2012

Jangan persoalkan siapa di hatiku.



Muka macam sorang artis ni,
siapa kenal sila tinggikan dagu anda.
HAHHAAHA.

Btw, tu chipmunk tu comel.
p/s: ada something yang aku nak sampaikan.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..