expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, June 10, 2012

First Day of 3RD Sem.

Assalamualaikum.

Bangun awal pagi ini.
Memulakan semuanya dengan niat kerana ALLAH.
Jumpa kawan-kawan lama, naik bas bersesak-sesak denagan bas comel tu,
makan di kafe dengan megi goreng yang terlebih kicap,
masuk ke kelas yang pengahawa dingin tak berfungsi dengan baik.
Tiada semangat sangat hari ini,

CUMA
yang ada ialah niat.
Ilmu yang dicari.Redha DIA dinanti.

p/s: sahaja aku belajar  kerana ALLAH.
:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..