expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, June 24, 2012

Let Bygone be Bygone.

Yang lepas tak usah kau kenang.
Aku dah mula lupa akan hal lalu.
Maka jangan cuba menapak lebih.

Semoga kehidupan kau baik-baik selalu.
Dan terima kasih kerana masih ingat aku.
:)

p/s: Aku sudah menapak pergi.
Aku serahkan pada ILAHI.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..