expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, July 3, 2012

Weirdo.

Kenapa kau masih tersenyum sedangkan aku tahu kau terluka,
dan kenapa kau masih bersabar sedangkan kau sudah banyak memberi segala.

Maafkan,
mungkin itu yang kau fikirkan.

_________________________________________________________________________________
stop thinking about it.
I need my family.
Please, I wanna back home.
Seriously,aku rindu Perak!
*nangis sampai keluar hingus*
p/s: Siapa pun taknak hulur tisu,sapu tangan.
Ingat aku main-main ke.

3 comments:

  1. apehallll ntah kamu nie..
    emoo gile!
    hahahaa..
    peeeooottt ke ape?
    balik ar cepat, ley teman orang nak shopping..

    ReplyDelete
  2. bukan emo la , ni apa yang orang rasa. ahaaa, blog orang suka ati laaa.:P

    ReplyDelete
  3. haha..macam2 la makngah ni..dah sampai nangis ghope tu, p la beli tiket balik perak..hehe

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..