expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Sunday, September 23, 2012

Menangis semahunya, berteriak tiada yang mendengar,

Sakit.
Tapi tak mampu aku nak cakap macam mana rasa sakit ni.
Bila ada sesetengah perkara yang tak mampu dibuat,
aku akan terfikir tentang perkara yang buat aku sakit tu.

Sakit.
Tapi aku tak nak cakap kat sesiapa.
Sebab aku pernah beritahu pada mereka itu dan aku pula disuruh untuk memahami.
Tiada penyelesaian.

Sakit.
Tapi semua orang pernah menderita sakit.
Aku mengadu pada DIA. 

"Kasihanilah aku ini. HambaMU yang hina. Hina. Terhina.
Kasihanilah hambaMu ini. Tiada kudrat mahupun kuasa.
Terlelah dalam setiap langkah.
Kasihani aku Ya Allah. Kasihani aku sebagaimana engkau kasihi para solihin.
Kasihani aku . "

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..