expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, September 4, 2012

Rindu terubat,

Assalamualaikum,

Rindu aku pada Lola bila terjumpa dengan Khatan,kucing si Ain Diba.
Besaarrrrr punyerrrrr!
Lebih besar dari Lola, tapi kesiannya kucing ni dah dikhatankan,
atau di "kasi".
Selalunya kucing betina yang di "kasi".
Tapi yang ni kucing jantan.
Apapun, Khatan ialah kucing yang friendly, kalau LOLA habis digigitnya semua orang yang dia tak kenal.
-..-


ini LOLA kamiiiiii.

2 comments:

  1. asal bulu kucing korang kembang kembang ?
    pakai hair dryer eh ? -.-

    ReplyDelete
  2. hahha, x x. memang kalau mandikan kucing tu memang kucing tu kering sendiri.
    kita lap sikit2 ja bulu dia.
    lg satu baka kucing ni memang jenis kembang.
    lagi satu kan, xsure la kucing ni bisu ke apa, tp tak pernah dgr bunyi dia "mengiauu" tu.haa.-..-

    ReplyDelete

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..