expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, November 19, 2012

Sem 4.

Assalamu'alaikum.

Hai semua. Apa khabar? Harap semua orang dalam keadaan baik yang amat. Tadi terserempak dengan Encik Mahadi. Boleh pulak aku jawab baik amat baik sangat baik. Cuma uwoyesss je tak sebut. Hahhaha.
Encik tu ajar kitorang fst last sem.

Harini first day of new sem. Everything went well. Cuma cuaca kat melaka sekarang tengah dilanda hujan.
Payung tak tahu letak dimana. So, tak la berpayung.
Kafe 2 pulak dah tutup.So kena makan kat kafe fkp la pulak. Haishhh.

Buat masa ni, aku masih batuk batuk. Hidung masih berhingus.
Harap harap cepat sembuh.
Aku dah ada azam baru. Korang?

P/S: Semoga sem baru , azam pun baru.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..