expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Friday, December 21, 2012

Sejak akhir ni,


Aku makin rasa aku makin sibuk. Kawan kawan lain pun sibuk dengan kuiz.
Arghhhhh.
Kadang kadang tension jugak.
Pleaseee la Haifa oiiiiiiiiiiiiiiii.
Lagi berapa hari je lagi nak balik.
Kawal sikit homesick tuuuuuu.


p/s: first time hantar mms kat Mak. Nak bagitau aku rindu dia.
 FAMILY CIK ROS, rindu jugak deme ni.
macam ni la aku rasa sekarang:(

1 comment:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..