expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, February 19, 2013

Dear New Follower,

Thanks for subscribing me.
Tak dapat nak tengok siapa follower baru sebab malas nak guna internet explorer.
Guna google chrome tak dapat tengok pulak.
Heee.
Sokay, I will visit your blog later.
Thanks again.

*excited tetibe sambil tekan keyboard laju2*

p/s:  bajet fofularrr sebentarrrr.

3 comments:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..