expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Tuesday, February 12, 2013

Rusa Masuk Kampung.

Betapa aku rasa aku sangatlah pening bila malam khamis tu aku ke Melaka Sentral .
Tanya tiket bas ke Pudu ada tak?
Sebab tiket balik kampung aku dah habis.
Maka dengan gagahnya, aku beli tiket ke TBS. Lepastu, terus pergi makan malam dengan Diba.

Sabtu pagi, pukul 11. Aku naik bas ke TBS.
Sampai TBS tunggu Tirah dan Tehah.
Ye la, aku bukan tahu sangat jalan sini. Orang kampung macam aku, kalau suruh masuk hutan pun belum tentu boleh keluar, inikan pulak masuk bandar besar macam ni.


 THANKS FOR TIRAH & TEHAH!

 Ni masa naik bas dari kampar. Punya takut. AKu duduk kat seat paling depan.



p/s: aku berterima kasih kepada kalian.

2 comments:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..