expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Wednesday, March 6, 2013

Kuih Lapis yang Diidam Bukan Milik Orang.

Sejak dua minggu lepas, mengidam kuih lapis.
Kat tempat aku ni susah nak cari dan jumpa kuih ni.

Tapi satu hari tu, Nad bagitahu aku makcik kafe ni ada jual kuih lapis tinggal satu je lagi.
Aku pun bergegas membelinya.
p/s: rezeki ni, alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..