expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Saturday, April 27, 2013

Keperempuanan.

Aku tak kata aku cantik, dan aku tak kata aku hodoh.
Maka biar ia jadi antara dua.
Sederhana.

Aku tak tahu kenapa, sejak akhir2 ni bila aku jumpa atau tengok pesbuk.
Aku akan rasa menyampah bila tengok perempuan2 pakai baju yang begitu menyerlahkan keperempuanan mereka.
Aku rasa macam : "eish, bajet gila minah ni".

Entah.
Aku rasa macam tu dan aku sangat mahu minta maaf kerana rasa perasaan tu.
I can't escape from that feelings.
It's ruined me.
Ini jeles ke apa?

Sebab aku rasa perasaan yang sama kalau aku tengok baju2 yang macam keperempuanan gila, kasut, handbag dan segala jenis yang sangat perempuan.

I prefer to have everything in the standard level.
Semuanya sederhana.
Itu aku suka.
Cuma, ye lah. Mungkin aku tak ada perasaan keperempuanan tu lagi. Dan sebab itu sampai sekarang kasut tumit tinggi belum mampu serasi di kaki.
Muahahhahahahhaa.

Aku nak kasut sukan sempena hari jadi aku bulan 7 ni.
Please , take note .
Hihihik.

8 comments:

  1. aku kata kau cantik, aku kata kau hodoh.. hahaha :P

    ReplyDelete
  2. motif sebenarnya, nak hadiah hari jadi kasut sukan kan??? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasut sukan baru. yup!!!! nak gitar baru boleh?:P

      Delete
  3. 'high heels' ? it's no no for me. *cakap tiru gaya miss hidayah*

    ReplyDelete
    Replies
    1. its no no for me too *buat style budak samseng*

      Delete

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..