expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, August 12, 2013

Raya Sakan.

Assalamualaikum.

LAMA beno tak menaip kat sini. Ate maklumle, busy .


So, haritu Isnin, bertolak ke Johor. Tapi kitorang singgah KL dulu. Jumpa opah.
Dalam pukul 3.30 pagi macam tu, kitorang bertolak ke Johor.
Hati ni melonjak keriangan tak sabo nak jumpe sedara mare. Yang menariknya, kat rumah nenek kat Johor ialah ramai macik pacik. 11 ORANG beb!
Tak campur lagi anak sedara , abang sedara.

Okay, esok aku masukkan gambar2 suasana kemeriahan di kampung ibunda aku.

p/s: apapun, salam lebaran dari saya, Haifa Haris.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..