expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, September 30, 2013

Kahwin, Lain.

Kalau aku cakap aku nak kahwin,
nanti mak bapa aku mesti pikir lain.
Aku nak kahwin, tapi hidup gaya lain.
Lepas kawin, duduk lain-lain,
Sebab?
Takde sebab lain,
dua-dua belum habis belajar tapi dah gatal nak kawin.

Oh,
habis buat apa nak kahwin?
Sebab kau takde alasan lain.
Yang kau tahu cuma nak kahwin.

Kau ingat kahwin ni boleh buat main?
Kau ingat lepas kahwin, kau takde masalah lain?
AARRRRGHH.
Aku nak kahwin macam orang lain.
Ada suami, masih belajar, masih muda dan bahagia.
Tak perlu lagi risau pasal benda lain.
Yang penting, kahwin.
Kahwin harini dan janji tak kahwin lain.


4 comments:

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..