expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Wednesday, March 12, 2014

Harini mengidam nak makan western food.

Teringin nak makan toasted twister yang selalu ada kat kfc tu.
Tapi kfc dah tak ada menu tu.
So aku jadi chef harini.
Menu aku sangat sihat.
Maafkan saya, kerana roti tortilla sudah dibedal sebelum gambar diambil!.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..