expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Monday, March 10, 2014

Harini nak qada semua cerita kat tv.

Kejap lagi naj jumpa SV. Lepastu nak ambil baucer.
Lepastu nak makan , nak solat, lepastu klik TONTON.
Rasa macam banyak benda kat tv aku dah tak tengok!
Tension!

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..