expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Thursday, October 27, 2016

Terima Kasih Ayah

Assalamualaikum,
Pagi2 aku makan kat kafe, sebelah meja aku ade seorang bapa dan dua orang anaknya. Seorang anak lelaki dalam lingkungan umur darjah 6, dan anak perempuannya dalam lingkungan umur darjah 3. Nampak mereka makan sambil si bapa tambah lagi order untuk anak2nya makan.
Dekat2 nak habis makan tu , aku dengar anak lelaki tu cakap, "Terima kasih Ayah" dengan nada hormat. Tercuit hati aku, anak kecil pun pandai berterima kasih pada ayahnya. Aku? Bila kali terakhir aku ucap terima kasih? Rasanya 3-4 tahun lepas. Aku pun tak ingat. :(


p/s: Terima kasih ayah untuk segalanya.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..