expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
aku bagi sekeping je kat korang. yang lebih aku makan. kalau nak tahu aku ni paling suka pizza. setakat ni boleh sumbat sampai 9 keping dalam satu masa. so, nak hadiahkan aku untuk birthday beli pizza je tau!

readers

Friday, May 26, 2017

Ramadhan 2017

Assalamualaikum , marhaban ya ramadhan.
Aku harap ramadhan kalini akan buat aku lebih kenal siap diri aku.
Aku rasa ade satu perasaan pelik dalam diri aku. Nak kata aku depression, aku tak rasa aku stress pun. Nak kata aku pemalu, ya memang aku pemalu tapi aku tak faham kenapa aku takut sangat nak sembang dengan orang sekeliling aku. Mungkin belum biasa lagi kot. Tup2 lately terbaca pasal introvert character aku tengok aku ade sikit2 karakter orang yang introvert. Haaha. Okay fine. Tapi kalau kat rumah, aku tak introvert pulak. Hyperaktif melampau ade lah. Idk.Semoga bulan Ramadan akan membawa satu perubahan dalam diri aku. In sha Allah, amiin.

No comments:

Post a Comment

terima kasih daun keladi,kalau sudi komenlah lagi,tidak pula memaksa diri,namun komen anda amat saya hargai..